• 12
  • 11
  • 13

> Ambientalisimu !5 tippi di classificazione di basura domestica

strategia
Passi/Metudi
1. In u casu di spaziu di stanza abbastanza, un puntu di sorte pò esse stallatu in una stanza di almacenamentu speciale.Sceglite sacchetti eco-friendly riutilizzabili è scatuli di almacenamentu di plastica per a classificazione di a famiglia.U metudu di almacenamentu ideale pò fà chì a vostra vita pare più ordinata.

2. Preparate uni pochi di basura più, è indicà u tipu di riciclamentu di ogni cuntinuu secondu a classificazione di basura organica è basura non riciclabile.Una operazione simplice vi permetterà di compie a classificazione preliminare di basura in casa, è lentamente Sviluppà boni abitudini di cullizzioni di basura.

3. Ùn sò micca sapè, i rack di plastica sò ancu utili.Cullate tutte e latte di bevande o i vechji ghjurnali quì, è i zitelli stracciati chì aspettanu per esse venduti anu ancu u so propiu spaziu di refuggiu.

4. I cesti di basura ordinati sò allughjati in grandi cesti di bambù, è i scaffali mobili ghjucanu un rolu dissimulatu, facendu u puntu di raccolta di basura praticu è esteticu cumpatibile, è pò esse integratu megliu in tuttu l'ambiente di casa.

5. In generale, i famiglii stallanu i latti di spazzatura in a cucina, perchè a basura di a casa hè più prubabile di esse generata quì, cusì pudemu piglià l'uppurtunità di utilizà una parte di u spaziu di l'armadiu di a cucina per almacenà i ghjurnali di scarti in i cassetti piani, è in u pianu. cesta cù una prufundità più grande Qualchi buttigli di plastica, metalli è vetru è lattine sò riciclati, è un layout raghjone ùn affetterà micca u almacenamentu normale.


Tempu di post: 30-lugliu-2021