• 12
  • 11
  • 13

> Cumu sceglie un portapenna Introduzione à u materiale di u portapenna

1. Cumu sceglie un supportu di penna
1. Prestate attenzione à cuntrollà a qualità
Parechje imprese vendenu portapenne shoddy, cusì per evità di esse ingannati, i cunsumatori anu da verificà currettamente a qualità di i supporti di penna quandu sceglienu.Se l'apparenza hè liscia è dilicata, a scultura hè exquisita, è ùn ci hè micca scratch, spots, differenza di culore, etc., significa chì a qualità hè assai bona.
2, fate attenzione à distingue u materiale
In u mercatu, ci sò parechji tippi di materiali di supportu di penna, cum'è legnu, ceramica, bambù, etc. U listessu materiale hà effetti di rendiment è di decoru diffirenti, è u prezzu serà ancu diversu.I cunsumatori ponu sceglie secondu u so livellu ecunomicu.
3. Attenti à a scelta di taglia
Ci sò diverse dimensioni di portapenne.In cunsiderà a cunvenzione di l'usu, pruvate à sceglie un stilu chjucu, perchè hè assai cunvenutu à utilizà.Se sceglite un supportu di penna cù una dimensione più grande, ùn occuparà micca solu u spaziu, ma ancu affettà a visione di e persone.U supportu di penna hè principalmente praticu.
4. Attenti à l'scelta di a forma
Ci sò diversi stili di pen slips.Attenti à ùn sceglie micca un stile chì hè troppu esageratu, è pruvate à sceglie un supportu di penna simplice è elegante, per creà un ambiente di studiu pienu di temperamentu culturale.Inoltre, e forme eccessivamente complicate ùn sò micca favurevuli à a cuncentrazione di e persone è affettanu l'efficienza di u travagliu è u studiu di e persone.
5. Attenti à i prezzi di u mercatu
I titulari di penne di diversi stili, materiali è qualità averebbenu prezzi diffirenti, cusì i cunsumatori duveranu attente à una considerazione cumpleta di diversi fattori quandu compranu, è sceglite secondu u so propiu budget.A cosa più impurtante di u supportu di penna hè u travagliu, cusì u prezzu varierà secondu u livellu di u travagliu di gravure.I cunsumatori ponu cumprà è sceglie i prudutti più efficaci.

2. Introduzione à u materiale di u supportu di penna
I materiali di supportu di penna includenu i seguenti:
1. Portapenne in legnu: U materiale di u supportu in lignu hè quasi illimitatu.A cunsiderazione principale hè chì a fragilità ùn hè micca alta, è ancu deve esse duru.
2. Supportu di penna di metallo: U supportu di penna di metallo hè principalmente fattu di stagnola, chì hè ligera è ùn s'arrughje.
3. Porta penna di bambù: Questu hè assai simplice, è u prucessu di produzzione hè relativamente simplice, principarmenti u prucessu di bordu.
4. Supportu di penna di schiuma: In generale, hè un materiale di schiuma relativamente flexible.
5. Porta penna ceramica: squisita è generosa.
6. Porta penna plastica: principalmente PV è altri materiali duru.

Cumu sceglite un supportu di penna, crede chì l'avete praticamente amparatu.U materiale di u supportu di penna hè descrittu sopra, pudete sceglie u materiale chì ti piace secondu a vostra preferenza persunale.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022